10/28/2016

Love Love Love Grazia


I participated in Fashion Magazine Grazia's (Bosnia and Herzegovina edition) giveaway recently and I won! They published my summer outfit photo in their September's issue. According to them I was the most stylish lady for September. Because of that Grazia rewarded me with beautiful lace sleeves mint dress by Avon Body Illusion and unique COCOPAT purse in turquoise-golden color. 

Nedavno sam učestvovala u nagradnoj igri koju je organizovao modni časopis Grazia (izdanje za Bosnu i Hercegovinu) i pobjedila sam! Objavili su moju fotografiju u ljetnjem autfitu u izdanju za mjesec septembar i ocjenili ga kao najbolje stilizovan. Nagradili su me slatkom haljinom "Avon Body Illusion" sa čipkanim rukavima u pastelnozelenoj boji i unikatnom COCOPAT torbicom u tirkizno-zlatnoj kombinaciji.


Today I decided to share with you my outfit in this cute Avon dress and with this beautiful COCOPAT bag. I hope you liked how I styled it in this fashion post. Enjoy! 
This is my way to thank Grazia's team. 

U današnjem modnom postu ću podjeliti sa vama svoj outfi u ovoj slatkoj Avon haljinici sa predivnom COCOPAT tašnicom. Nadam se da će vam se svidjeti. Uzivajte! 
Ovo je moj način da se zahvalim Grazia timu.












I wore/ Nosila sam:

Dress/ Haljina Avon Body Illusion,
Purse/ Tašnica COCOPAT,
Jacket/ Jakna C&A,
Ankle boots/ Gležnjače Minelli,
Sunglasses/ Sunčane naočale Stylish boutique,
Earrings/ naušnice Ovnak,
Bracelets & Ring from the local boutique/ Narukvice i prsten su iz lokalnog butika,
Necklace/ Lančić Zlatara Tadej Gradiška.

xx

Thanks for visiting my blog!
Hvala što ste posjetili moj blog!





No comments:

Post a Comment