11/03/2016

White long sweater from Zaful

Recently I've ordered this beautiful long slit sweater from Zaful . Zaful is amazing online store with very affordable collections. 
When I saw this sweater I found it very interesting and I had to have it. This sweater is coming in one size, material is very nice and now is on sale, you can check it out here.

Nedavno sam poručila ovaj predivni dugački džemper sa Zaful sajta. Zaful je zaista jedan nevjerovatan sajt koji vam nudi modernu odjecu i modne dodatke po veoma pristupačnim cijenama.
Kada sam ugledala ovaj džemper, svidio mi se zbog svoje neobičnosti i morala sam da ga posjedujem. Dolazi u univerzalnoj veličini, od jako prijatnog je materijala i sada je na rasprodaji, detalje provjerite ovdje .















I wore/ Nosila sam:

Zaful sweater/ Zaful džemper details here/ detalji su ovdje
Leather pants/ Kožne pantalone Funky Guerrilla,
Leather jacket & Bag/ Kožna jakna & Tašna Modna kuća Mona,
Boots/ Čizme Azel France,
Bandana/ Marama Tally Weijl,
Necklace/ Ogrlica eBay,
Sunglasses/ Sunčane naočale Ray Ban.

xx

Thanks for visiting my blog!
Hvala što ste posjetili moj blog!




No comments:

Post a Comment