11/19/2016

Rosegal Black Friday Sale

Rosegal is one of those amazing online stores with huge Black Friday sale. Now is perfect time to purchase favorite items for less money. Make sure to check out Rosegal online store here for more details.
Today I'll share with you the most liked Rosegal items that I plan to order. This is my wish list.

Rosegal je jedan od onih sajtova koji vam u ovom periodu nudi veliko sniženje na sve proizvode. Sada je idealno vrijeme da se počastite nekom omiljenom modnom stvarčicom po izuzetno povoljnoj cijeni. Obavezno provjerite Rosegal sajt ovdje .
U ovom postu ću da podijelim sa vama stvarčice koje planiram da poručim sa ovog sajta.

The bags is just my weakness, I really love unusual and unique bags, and this one for me is so pretty. Details about this bag check out here .

Ja sam zaista slaba na tašne, a pogotovo ako su neobične i unikatne onda jednostavno ne mogu da odolim. Ova tašna mi se strašno svidjela, cijenu i detalje možete pogledati ovdje .


This off the shoulder blouse is 46% off now, I can't wait to style it. If you like this blouse as I am check out here .
Ova interesantna košulja je slijedeća na mojoj šoping listi, sada je 46% snižena, a cijenu pogledajte ovdje .

Little bit of accessories is always good way to treat yourself. This beautiful choker necklace is 34% off now, details are here . Price of this cute pompom hat is here .

Malo nešto od modnih dodataka je uvijek dobra opcija da se počastimo. Ova čoker ogrlica je suviše lijepa da se ne poruči, zar ne? Detalje ove ogrlice pogledajte ovdje . A ovu slatku kapicu sa pompom-om pogledajte ovdje .

My wish list/ Moja šoping lista:

xx

How do you like my Rosegal wish list? You have all my recommendation for this site, make sure to visit this site and use all this good offers for Black Friday here .

Kako vam se svidjela moja Rosegal šoping lista? Savjetujem vam da iskoristite ova sniženja i da potražite nešto lijepo za sebe na ovom sajtu ovdje .

Thanks for visiting my blog!
Hvala što ste posjetili moj blog!



No comments:

Post a Comment