3/04/2017

Red sneakers


Hello my lovelies!

Today's outfit is mix between some girly and boy's fashion items. Most important for me is that I feel comfy in my outfit. 
I was looking for something on DressLily some time ago and I came across this men's sneakers and I liked them so much. They were 17% off and only left small sizes which was great! I've also ordered this sunglasses and this bracelet from DressLily as well.

Pozdrav dragi moji!

Današnji autfit je miks između totalno ženskih i nekih muških modnih komada. Ono što je najbitnije za mene jeste da se osjećam ugodno u svom autfitu.
Nedavno sam tražila nešto na DressLily sajtu i slučajno naletim na ove muške patike i jako su mi se svidjele. Bile su 17% snižene i ostali su samo mali brojevi što je bilo odlično. Takođe sa DressLily sajta sam poručila ove sunčane naočale i ovu narukvicu  








I wore/ Nosila sam:

Sneakers/ Patike here/ ovdje,
Sunglasses/ Naočale here/ ovdje,
Bracelet/ Narukvica here/ ovdje,
T-Shirt/ Majica Esprit,
Jeans/ Farmerke here/ ovdje,
Coat/ Kaput here/ ovdje,
Bag/ Tašna Modna kuća Mona,
Bandana/ Marama New Yorker.

DressLily online store/ DressLily sajt here/ ovdje.

xx

Thanks for visiting my blog!
Hvala što ste posjetili moj blog!




No comments:

Post a Comment