3/11/2017

Spring mood


What I love about my new dress from Rosegal is cotton material and that I can styled it on so many ways. Today I wore it as a top on my jeans and with this pale pink blazer which is the same color as my cute bag. My watchdenim choker and bracelet are from Rosegal as well.

Ono što najviše volim kod svoje nove haljine sa Rosegal sajta jeste da je pamučna i da se može stilizovati na mnogo načina. Danas sam je nosila preko farmerki u kombinaciji sa ovim pastelno rozim blejzerom koji je u istoj boji kao moja slatka tašnicaSatčoker i narukvica su takođe sa Rosegal sajta.






I wore/ Nosila sam:

White dress/ Bijela haljina here/ ovdje,
Jeans/ Farmerke New Yorker,
Blazer/ Blejzer Anastasija Fashion Banja Luka,
Denim choker/ Čoker here/ ovdje,
Watch/ Sat here/ ovdje,
Bag/ Tašna here/ ovdje,
Bracelet/ Narukvica here/ ovdje,
Sunnies/ Sunčane naočale Boutique Lolita Banja Luka,
Shoes/ Sandale Boutique Olip Gradiška.

Rosegal online store/ Rosegal sajt here/ ovdje.

Shop this bag here/ Tašnu možete kupiti ovdje.

Shop this bracelet here/ Narukvicu možete kupiti ovdje.

Shop this denim choker here/ Čoker možete kupiti ovdje.

xx

Thanks for visiting my blog!
Hvala što ste posjetili moj blog!









No comments:

Post a Comment