9/18/2018

Utisci o "Bell" make-up brendu



Prvi put sam imala priliku upoznati se sa make-up brendom iza imena "Bell" kada su me iz Ovnak Vitez-a obradovali preslatkim poklon paketom. Paketić se sastojao od pet proizvoda: ruža za usne, olovke za usne, mat tečnog ruža, korektora i maskare. Radi se o Poljskom brendu, a proizvodi se mogu pronaći u svim CM radnjama po veoma pristupačnim cijenama.



Od svih proizvoda koje sam isprobala najviše mi se dopao Bell Classic ruž za usne, moj je u broju 9. Veoma mi se dopala nijansa i to što je ruž kremaste teksture, ravnomjerno se nanosi i veoma je postojan na usnama. Ruž kao da sadrži i balzam tako da ne isušuje i daje lijep njegovan osjećaj na usnama.


Bell Maroccan dream matte liquid lips - Što se tiče ovog tečnog mat ruža u nijansi 04, mala količina je dovoljna za intezivnu boju, fino zaglađuje usne i daje im mat finiš ali ne isušuje, niti se lijepi i ne razmazuje. Meni se samo nije dopao taj intenzivan i za moj ukus pomalo jak miris ovog ruža, a sve ostale karakteristike su veoma dobre.


Bell secretale contour lip liner - dugotrajna automatik olovka za usne u broju 04, super je maziva i precizno iscrtava liniju usana, veoma postojana, može se nositi i samostalno ili ispod ruža/ sjaja za usne i najbolja stvar kod ove olovke je ta što se ne treba šiljiti.

 
Proizvod koji i nije baš opravdao svoj naziv je Zoom Zoom mascara - New definition length . Maskara ima gumenu i tanku četkicu što mojim trepavicama nije dalo to spektakularno produljenje ali fino počešlja trepavice, razdvoji ih, ne lijepi i ne ostavlja grudice. Tako da je meni ova maskara služila za definisanje samo donjih trepavica jer je četkica tanka i precizna.


Bell secretale perfect cover concealer - Tekući korektor za nepravilnosti na koži. Ovaj korektor u nijansi Ivory 01 sam koristila kao hajlajt ispod očiju a ne u svrhu kojoj je namjenjen tj. za ispravljanje nepravilnosti na koži. Jako je kremast i lako se blenda, jeste malo suvlji kada se nanese ali lijepo posvijetli dio ispod očiju, ne pomjera se satima jer se nekako sam od sebe fiksira tj. setuje. Sviđa mi se ambalaža i način doziranja proizvoda i to što ima svoju četkicu što mu omogućava veoma lako nanošenje.


Moja preporuka su definitivno proizvodi za usne, naročito Bell Classic ruž za usne i ubjeđena sam da ćete među svim tim Bell proizvodima pronaći nešto baš za sebe. A sve o Ovnak Vitez brendovima ćete pronaći ovdje, a novitete pratite na @ovnak_vitez.



Hvala što ste posjetili moj blog!



No comments:

Post a Comment