12/02/2016

New Classic


For today's fashion look I was inspired by the timeless classic elegant style. I combined some of mine old stuff with new items from DressLily online store.
DressLily is one amazing online store with so many beautiful fashion items at affordable prices. I found there this super cute suspenders and this beautiful lace choker necklace which perfectly complete my look of the day.

Inspiraciju za današnji autfit sam pronašla u neprolaznom stilu klasične elegancije. Kombinovala sam neke svoje stvari od prije sa novim modnim dodacima sa DressLily sajta.
DressLily je jedan od nevjerovatnih onlajn sajtova sa veoma mnogo prelijepih modnih starčica po veoma povoljnim cijenama. Na njihovom sajtu sam pronašla ove slatke tregere i ovu elegantnu čoker ogrlicu koji su savršeno upotpunili moj današnji izgled. 



Those suspenders also comes in white color and the price check out here .
Takođe ovi tregeri dolaze i u bijeloj boji, a cijenu pogledajte ovdje .



The details about this elegant lace choker necklace check out here .
Detalje ove predivne čoker ogrlice pogledajte ovdje .





I wore/ Nosila sam:

Suspenders/ Tregeri details here/ detalji su ovdje 
Choker necklace/ Čoker ogrlica detail here/ detalji su ovdje
Shirt/ Košulja Modiana,
Pants my old/ Pantalone moje od prije,
Hat my old/ Kapa moja od prije,
Shoes/ Cipele Cipelino,
Coat/ Kaput Azel France,
Bag/ Tašna Modna kuća Mona.

DressLily online site/ DressLily onlaj sajt here/ ovdje

xx

Thanks for visiting my blog!
Hvala što ste posjetili moj blog!



No comments:

Post a Comment