5/09/2017

Yoins pinstriped top


I always loved unusual fashion items and when I saw this top on the Yoins online store I felt in love. Yoins is one of the web stores which offers so many fashionable items with very affordable prices. Check out this store here
This awesome top is 41% off now. The price and the sizes you can check out here. I absolutely love it, especially material and stripes which are super trendy this season.

Uvijek su mi se dopadali neobični komadi odjeće. Kada sam ugledala ovu košulju na Yoins sajtu, osvojila me je na prvu. Yoins je jedan od sajtova koji nudi veliki izbor odjeće i modnih dodataka a po veoma povoljnim cijenama. U to se možete i sami uvjeriti ovdje
Ova košulja je sada 41% snižena, cijenu i veličine koje se nude pogledajte ovdje. Ja sam upotpunosti oduševljena, naročito materijalom i prugicama koje su apsolutni hit ove sezone.









I wore/ Nosila sam:

Top/ Košulja here/ ovdje,
Pants my design/ Pantalone su moja kreacija,
Jacket/ Jakna here/ ovdje,
Shoes/ Sandale Cosmoparis,
Bag not branded/ Tašna nije brendirana,
Ring & Bracelet/ Prsten i Narukvica "Ovnak",
Earrings/ Naušnice here/ ovdje.

Yoins online store/ Yoins sajt here/ ovdje.


xx

Thanks for visiting my blog!
Hvala što ste posjetili moj blog!


No comments:

Post a Comment